Přihlášení
Dobrý den, vítáme vás na stránkách České pojišťovny pojišťovny Generali, kde si můžete jednoduše stáhnout aktuální dokumenty ke své pojistné smlouvě. Přihlášení
Dobrý den, vítáme vás na stránkách České pojišťovny pojišťovny Generali, kde si můžete jednoduše stáhnout aktuální dokumenty ke své pojistné smlouvě. Přihlášení
Už opravdu není nutné kvůli informacím o pojistných smlouvách pokaždé chodit nebo volat do pojišťovny. Když si založíte Klientskou zónu, můžete mít aktuální přehled o svých smlouvách 24 hodin denně, kdy se vám to hodí a odkudkoliv.
Česká pojišťovna nabízí své letité zkušenosti a pojištění do každé situace - pojištění vozu, odpovědnosti, úrazové pojištění, pojištění zvířat, cestovní pojistky a další.
Paní Martino, je logické, že i po skončení pracovního pměru za vámi jdou storna za smlouvy, které klient zruší (měla jste to ve smlouvě). U sarých smluv to bylo až 3 roky, nyní je to do dvou let podle měsíců trvání smlouvy. Pokud vracíte desetitisíce, tak předpokládám, že jste si v ČP docela slušně vydělala.
FLEXI životní pojištění je nejznámější životní pojištění v ČR, které je dlouhodobě oceňováno a sjednalo si ho již více jak milion klientů.
Mimo provoz. Vážení klienti, omlouváme se, ale nyní pracujeme na vylepšení on-line služeb. Sjednat pojištění a využít on-line služby budete moci opět 7.11.2019 od 5:00 hod.
Česká pojišťovna nabízí své letité zkušenosti a pojištění do každé situace - pojištění vozu, odpovědnosti, úrazové pojištění, pojištění zvířat, cestovní pojistky a další.
Upozornění: Dlouho nevykazujete žádnou aktivitu, proto dojde za 60s k odhlášení. Tlačítkem „Prodloužit“ odložíte odhlášení o 45 minut.
Česká pojišťovna provozuje kolem 4500 obchodních míst, aby každý klient mohl obdržet pomoc a odbornou poradu. Na pobočkách se o spokojenost klientů starají téměř 4000 zaměstnanců a více než 5000 obchodních zástupců. Pro pohodlí klientů má Česká pojišťovna kontakt, který dává možnost spojit se s odborníkem 24
Děkujeme, to máme radost. Je i tak něco, co bychom mohli v Klientské zóně zlepšit či udělat jinak? Co vám tam chybí?
Vaše pojištění vznikne, pokud budete v den počátku pojištění (tzn. následující den po sjednání pojištění) ve stříbrné, zlaté nebo platinové úrovni věrnostního programu „Klientský klub České pojišťovny“ a potrvá do 31.
Hugo. Přihlásit se: Navigace. Login
Děkujeme, to máme radost. Je i tak něco, co bychom mohli v Klientské zóně zlepšit či udělat jinak? Co vám tam chybí?